سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دمای هوای زنجان کاهش می‌یابد

کارشناس مسئول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: در حال حاضر آسمان اغلب مناطق استان ابری و با گرد و غبار همراه است و دمای هوا روزهای پایانی هفته کاهش می یابد.

حسن سلطانی کارشناس مسئول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: از بعدازظهر امروز امواج ضعیف بارشی از استان عبور خواهد کرد که شاهد وزش باد شدید، رعد و برق، بارش های رگباری و محلی در استان خواهیم بود.

وی با اشاره به ادامه فعالیت این سامانه بارشی تا روز چهارشنبه هفته جاری یادآور شد: بخش عمده این بارش ها روز چهارشنبه رخ می دهد که در برخی مناطق شاهد جاری شدن روان آبها و آبگرفتگی معابر خواهیم بود.

سلطانی دمای هوای فعلی شهر زنجان را ۲۲ درجه سانتیگراد بیان و اظهار کرد: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت پنج درجه افزایش یافته است.

وی با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای مختلف استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان ۱۶ و ۲۹ درجه، ابهر ۱۸ و ۳۱ درجه، خرمدره ۱۵ و ۳۱ درجه، آببر ۲۴ و ۳۸ درجه، سلطانیه ۱۳ و ۲۸ درجه، قیدار ۱۶ و ۳۶ درجه و ماهنشان ۱۹ و ۳۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

برچسب ها: وضعیت هوا ، دمای هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.