سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کتابفروشی سیار انتشارات آستان قدس رضوی در مناطق روستایی خراسان رضوی

کتابفروشی سیار انتشارات آستان قدس رضوی (به‌نشر) در مناطق روستایی خراسان رضوی برپا شد.

حسین سعیدی مدیرعامل انتشارات به نشر گفت: در این طرح مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ۳ دستگاه مینی بوس به عنوانکتابفروشی سیار انتشارات آستان قدس رضوی در مناطق روستایی خراسان رضوی کتابفروشی سیار به مناطق حاشیه شهر، مناطق محروم و دور افتاده خراسان رضوی اعزام و میزبان حضور کودکان و نوجوانان کتابخوان شدند.

او افزود: این کتابفروشی سیار تا روز میلاد امام رضا (ع) در شهرستان‌های کوهسرخ، نیشابور، مناطق حاشیه شهر مشهد از جمله گلشهر و شهرک شهید رجایی، ۱۵۰ عنوان کتاب ویژه مخاطب کودک و نوجوان را به نمایش گذاشته است.

مدیرعامل انتشارات به نشر با تأکید بر ضرورت گسترش مهارت‌های کتاب‌خوانی در خراسان رضوی ادامه داد: این کتاب‌ فروشی سیار در کنار معرفی و توزیع کتاب در بین گروه‌های هدف، با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری از جمله نمایش، قصه گویی، مسابقه و اهدای کتاب، استفاده از استیکر و طراحی جذاب، ارائه وسایل فرهنگی و نشاط انگیز و طراحی فضای داخلی با حضور قفسه‌های رنگارنگ، مُبلغ کتاب و کتاب‌خوانی شده است.

سعیدی با اشاره به فعالیت این کتابفروشی سیار در مناطق مختلف شهر مشهد بیان کرد: این کتابخانه سیار به محلات مختلف شهری نیز سفر می‌کند و با ارائه خدماتی اعم از خدمات ترویج، مطالعه و عرضه کتاب به محلات مشهد و مکان‌هایی که زائران امام مهربانی‌ها اجتماع دارند پذیرای کودکان، نوجوانان و جوانان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.