سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶۰ درصد مراجعان به جایگاه‌های سوخت خراسان رضوی از کارت شخصی استفاده می‌کنند

مدیر منطقه شرکت پخش فراورده‌های نفتی خراسان رضوی گفت: استفاده از کارت سوخت شخصی منجر به سامان‌دهی کارت‌های سوخت آزاد جایگاه‌ها و بهبود نظام توزیع خواهد شد.

علی‌اصغر اصغری مدیر منطقه شرکت پخش فراورده‌های نفتی خراسان رضوی گفت: با عنایت به استفاده بیش از ۶۰‌درصد مراجعان در سوخت‌گیری بنزین از کارت شخصی، از شهروندانی که نهایت همکاری را با کارکنان جایگاه‌ها برای استفاده از کارت سوخت شخصی خود کرده‌اند و ما را در انجام وظایف قانونی که در بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور گنجانده شده است، یاری کرده‌اند، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

او افزود: در کارت سوخت شخصی بعد از اتمام ۶۰ لیتر سهمیه ماهیانه، ۱۵۰ لیتر بنزین با نرخ ۳۰۰۰ تومان قابل استفاده است که در اول هر ماه شارژ می‌شود و قابل ذخیره‌کردن نیست.

مدیر منطقه شرکت پخش فراورده‌های نفتی خراسان رضوی ادامه داد: استفاده از کارت سوخت شخصی منجر به سامان‌دهی کارت‌های سوخت آزاد جایگاه‌ها و بهبود نظام توزیع خواهد شد، اگر‌چه کارت‌های آزاد در همه مجاری عرضه موجود است، توصیه و تأکید شرکت بر استفاده مراجعان عزیز از کارت شخصی است.

اصغری به این موضوع اشاره کرد که پیرو اطلاعیه‌ها و توصیه‌های قبلی به هم‌وطنان، در صورت مفقودشدن کارت سوخت با مراجعه به دفاتر پلیس‌+‌۱۰ نسبت به ثبت درخواست صدور المثنی اقدام کنند و عزیزانی که هنوز کارت هوشمند سوخت خود را دریافت نکرده‌اند، به سایت post.ir و epolice.ir مراجعه یا با سامانه پاسخگویی ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.