سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خادمان آستان قدس رضوی مورد استقبال مهابادی‌ها قرار گرفتند+ فیلم

همزمان با ایام دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) کاروان خادمان رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید با استقبال اقشار مختلف مردم وارد مهاباد شدند.

خادمان حرم مطهر رضوی صبح امروز همزمان با استقبال جمعی از مسئولان و قشر‌های مختلف مردم وارد مهاباد شدند و ابتدا بر سر مزار نخستین خلبان شهید نیروی هوایی حضور یافتند.

در ادامه کاروان خادمان رضوی با حضور در مسجد جامع این شهرستان در فضای معنوی تبرکات آستان قدس رضوی را برای قبولی حاجت به زائران اهدا کردند.

خادمان در بخشی دیگر برنامه‌های فرهنگی خود به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد سرزده و بسته‌های متبرک حرم مطهر حضرت رضا (ع) را در فضایی معنوی همراه شاخه گل میان بیماران توزیع کردند.

امام جمعه مهاباد در حاشیه استقبال از این کاروان با تاکید بر ارادت قلبی اهل سنت به اهل بیت پیامبر (ص) گفت: روایات مذهبی به ادای احترام خاص و ویژه به خاندان نبوی تاکید دارد.

ماموستا عبدالسلام امامی با بیان اینکه اهل بیت و ائمه اطهار (ع) به ویژه امام رضا (ع) برای تمام مسلمانان با مذاهب مختلف منبع برکت هستند، افزود: ما مسلمانان باید راه و روش سیره اهل بیت را سرلوحه رفتار خود قرار دهیم تا به سعادت دنیا و آخرت دست یابیم.

وی با تشکر از اقدامات فرهنگی و معنوی خادمان رضوی در سفر به شهر‌های مختلف ایران اسلامی، گفت: تلاش خادمان حرم امام رضا (ع) در راه خدا بوده و اجر اخروی بسیاری را به دنبال دارد.

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.