سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از پایگاه عرضه مستقیم سوغات متبرک رضوی

پایگاه عرضه مستقیم سوغات متبرک رضوی با هدف دسترسی آسان زائران رونمایی شد.

با هدف دسترسی آسان‌تر زائران و مجاوران به سوغات متبرک رضوی از هر نقطه ایران و  جهان، سایت عرضه مستقیم این محصولات در آستانه ولادت حضرت رضا (ع)  رونمایی شد.

مدیر بازرگانی شرکت کسب و کار رضوی گفت: درباره سایت عرضه مستقیم سوغات متبرک رضوی اظهار کرد: در این پایگاه  ۲۸ رایحه عطر رضوی و ۱۳ عنوان سوغات متبرک رضوی عرضه می‌شود و خرید از آن بدون هیچ محدودیتی برای همه مشتاقان و ارادتمندان به حضرت رضا (ع) فراهم شده است.

رسول خائفی، پاسخ به نیاز مشتریان برای خرید مجازی سوغات متبرک رضوی را از اهداف راه‌اندازی این سامانه عنوان کرد و افزود: برای مجاوران حریم رضوی، محصولات سفارش داده شده به صورت رایگان ارسال می‌شود.

وی گفت: بستر فروش مجازی سوغات رضوی به نشانی www.soghaterazavi.com است که علاوه‌بر آشنایی با محصولات تولیدی و امکان مشاهده تصاویر و محتوای آن‌ها، امکان خرید مستقیم و پرداخت امن نیز فراهم شده است.

مدیر بازرگانی شرکت کسب و کار رضوی گفت: ایجاد درگاه فروش یا بازارگاهی برخط برای تولیدکنندگان سوغات و دست‌ساخته‌های ایرانی  و حمایت از کالای ایرانی، زنده نگه داشتن صنایع دستی، ارزش و اعتبار بخشی به کار تولید و همچنین مهار تورم از طریق جهش تولید از اهداف ایجاد این پایگاه است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.