سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون قضایی دادستان کل کشور:

 مشکلات گلوگاه مرصاد در سطح کشوری بررسی می‌شود

 معاون قضایی دادستان کل کشورگفت: شرکت های دانش بنیان کشور برای تجهیز گلوگاه مرصاد به ایکس ری ودیگر تجهیزات کمک کنند.

 علی جمادی  با اشاره به بازدید انجام شده از ایست و بازرسی مرصاد، گفت: در این بازدید مشکلات و موانع موجود از نزدیک مورد بررسی قرار گرفته و درخواست‌های مردم درباره این گلوگاه نیز در راستای حفظ حقوق عامه مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

او افزود: مشکلات این گلوگاه به مرکز منتقل می‌ شود تا اقدامات لازم برای بهبود وضعیت این گلوگاه و تسریع در امور را داشته باشیم.

مدیرکل حقوقی ستادمبارزه با مواد مخدر کشور نیز گفت: یکی از معضلات بسیار بزرگ جامعه، اعتیاد و جرایم مرتبط با مواد مخدر است و یکی از خط‌های مقدم مبارزه با این مواد، ایست و بازرسی مرصاد است که طی روز جاری ضمن عرض خسته نباشید به رزمندگان در این خط مقدم، امور این گلوگاه مورد بازدید قرار گرفت.

ترحمی، توجه به شرق و حاشیه شرق در مسیر مبارزه با مواد مخدر را اولویت‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر دانست و اظهار کرد: در این گلوگاه که نقطه اساسی و جبهه مهمی است، کمبود‌های ناشی از بهره گیری از تکنولوژی‌های روز از جمله ایکس ری‌های انسانی و کامیونی مطرح شد.

او تصریح کرد: با تحریم‌هایی که سردمداران مدعی حقوق بشر علیه کشور اعمال کرده اند، امکان کمتری برای تجهیز این گلوگاه به تجهیزات ایکس ری کامیونی و انسانی وجود دارد و در این بازدید مقرر شد این امور به شرکت‌های دانش بنیان کشور سپرده شود.

او بیان کرد: با تجهیز ایست و بازرسی مرصاد به تجهیزات به روز می‌توان با دقت بیشتر به مبارزه با این‌بلای شوم پرداخت.

برچسب ها: مواد مخدر ، تجهیزات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.