سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۲ کیلومتر از آزاد راه تهران -شمال کمتر از یک ماه دیگر به بهره برداری می‌رسد

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: مسیر رفت قطعه دوم آزاد راه تهران شمال که ۲۲ کیلومتر است در تیرماه امسال به بهره برداری می‌رسد.

آقای خیرالله خادمی گفت: عملیات ساخت ۲۲ کیلومتر باند رفت به همراه تونل البرز در منطقه دوم آزادراه تهران - شمال  تا تیرماه امسال به بهره برداری می‌رسد، اکنون عملیات آزمایشی و ایمنی این آزاد راه در حال انجام است و امیدوار هستیم تا تیر ماه امسال به بهره برداری برسد.

به گفته مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل ونقل کشور عملیات عمرانی، در منطقه ۲ آزادراه به صورت ۹۵ درصد تکمیل شده و با تکمیل خرید و نصب تجهیزات الکترومکانیکال که اجرای آن مستلزم تامین منابع مالی است؛ تا پایان بهار این قطعه از آزادراه را زیر ترافیک خواهیم برد.

او می‌گوید: عملیات ساخت ۲۲ کیلومتر باند رفت به همراه تونل البرز در منطقه دوم آزادراه تهران - شمال در این قطعه قرار دارد با افتتاح آن این قطعه مسیر رفت از ابتدای قطعه اول شروع  و تا پایان تونل البرز ادامه می‌یابد و  مسیر برگشت هم تنها در قطعه اول آزاد راه تهران - شمال وجود دارد.

گفتنی است باند رفت آزادراه شامل باند غربی به علاوه تونل شرقی البرز است که تونل شرقی البرز  به اتمام رسیده و در حال بهره‌برداری است؛ اما ۱۶.۲ کیلومتر از باند غربی باقی مانده است. همچنین پیش‌بینی‌مان از زمان بهره‌برداری از باند برگشت، سال ۱۴۰۳ است.  

برچسب ها: حمل ونقل ، آزاد راه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۰۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
متاسفانه مهندسان زحمت کش مشاور در پروژه با فشاری کاری زیاد فعالیت دارند ولی ۳ ماه حقوقشون عقبه اونم مبالغ ناچیز . تمام دنیا مهندس زیر ۵۰۰۰دلار نمیگیره تو ایران حتی ۵۰۰ دلارم لایق مهندسان نمیدونند و نوبت به حق الزحمه مشاور که میرسه پولی پرداخت نمیشه .
مجید
۲۳:۱۱ ۰۹ خرداد ۱۴۰۲
جای این هم هزینه جاده کرج چالوس رو دوباند میکردن
ناشناس
۰۷:۱۴ ۰۹ خرداد ۱۴۰۲
اقا لطفا ننویسین اینا رو ابروی ما تو دنیا میره بیست سال برای جاده شمال چهل و اندی برای مصلی .....
ناشناس
۲۳:۴۵ ۰۸ خرداد ۱۴۰۲
بعد 20سال تبریک‌میگیم
ناشناس
۲۳:۲۵ ۰۸ خرداد ۱۴۰۲
خوبه
ناشناس
۲۰:۴۶ ۰۸ خرداد ۱۴۰۲
زارت
ناشناس
۲۰:۳۸ ۰۸ خرداد ۱۴۰۲
به سلامتی، بدنیست گزارشی بابت حسابرسی مالی و بالانس متریال پروژه هم ارائه بشه.
ناشناس
۱۸:۳۱ ۰۸ خرداد ۱۴۰۲
جاده هایی داریم که روزانه جان 10نفر را می گیرد از جمله جاده کرمانشاه روانسر و کامیاران. ولی چون یقه سفیدا ازش عبور نمیکنن هیچ مسئولی رسیدگی نمیکنه... فقط شمال و لب دریا برای مرفعین و هنجارشکنان...
موسی
۱۸:۲۱ ۰۸ خرداد ۱۴۰۲
در مناطقی از هرمزگان و بلوچستان مجموعه روستاهای زیادی هنوز یک جاده آسفالت معمولی روستایی ندارند ودر راههای خاکی تردد می کنند