سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ثبت نام مرحله دوم طرح دستیار فناوری در دانشگاه سمنان

مرحله دوم ثبت نام طرح دستیار فناوری به منظور بکارگیری دانشجویان فعال و نوآور در عرصه کسب و کار در دانشگاه سمنان آغاز شد.

 ️رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان گفت:مرحله دوم طرح دستیار فناوری با هدف حضور فعال دانشجویان در زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور با حمایت معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم آغاز شده است.

علی حقیقی اصل افزود: در طرح دستیار فناوری دانشجویان یک دوره زمانی شش ماهه کار دانشجویی را در شرکت‌های فناور و دانش بنیان می‌گذرانند و به ازای آن ماهیانه یک میلیون تومان به دانشجویان کارشناسی، دو میلیون تومان به دانشجویان کارشناسی ارشد و سه میلیون تومان به دانشجویان دکتری پرداخت می‌شود.

به گفته وی، این طرح یکی از برنامه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای هدایت شغلی هدفمند دانشجویان و استفاده کاربردی و تجربه افزایی آن‌ها در زمینه کارآفرینی، تربیت نیروی متخصص و اشتغال دانش‌آموختگان است.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با بیان اینکه، دانشجویان کارشناسی پس از گذراندن نیمسال ششم تحصیلی، کارشناسی ارشد بعد از گذراندن نیمسال دوم و دانشجویان دکتری بعد از گذراندن نیمسال چهارم می‌توانند در این طرح شرکت کنند تصریح کرد: علاقه‌مندان تا ۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۲ برای ثبت نام در این طرح مهلت دارند.

دانشجویان و شرکت‌های دانش بنیان و فناور متقاضی برای ثبت‌نام در این طرح و بهره‌مند شدن از مزایای آن می‌توانند از طریق آدرس https://www.parkintern.ir/ اقدام و برای کسب اطلاعات تکمیلی با شماره ۳۳۶۰۵۰۴۷ تماس بگیرند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.