سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دو قاچاقچی معروف شرق کشور در نهبندان به هلاکت رسیدند

در درگیری مسلحانه مأموران یگان تکاوری ۱۰۳ دهسلم خراسان جنوبی در مناطق کویری شهرستان نهبندان، ۲ شرور مسلح به هلاکت رسیدند.

سرهنگ  شجاعی نسب فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: با دریافت اطلاعاتی مبنی بر تحرک اشرار مسلح و کاروان موتوری قاچاقچیان مواد مخدر در بخش‌های کویری شهرستان نهبندان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار تکاوران پلیس قرار گرفت.

او افزود: تیم‌های عملیاتی یگان تکاوری ۱۰۳ «دهسلم» خراسان جنوبی با اجرای طرح‌های عملیاتی اطلاعاتی و شناسایی دقیق مسیر تردد و تحرکات قاچاقچیان مواد مخدر، یک دستگاه موتورسیکلت تیزرو را در محور کویری شناسایی کردند و به راکبان آن دستور ایست دادند.

سرهنگ  شجاعی نسب ادامه داد: راکبان موتورسیکلت به اخطار ماموران توجه نکرده و به محض مشاهده مأموران پلیس به سمت آن‌ها تیراندازی کردند که در تبادل آتش بین پلیس و اشرار مسلح و با برتری آتش مأموران پلیس، ۲ شرور معروف شرق کشور به هلاکت رسیدند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار کرد: پس از پایان درگیری و پاک سازی منطقه، ضمن توقیف یک دستگاه موتورسیکلت، یک قبضه سلاح کلاش به همراه ۵ تیغه خشاب و مقداری فشنگ جنگی، از اشرار کشف شد.

او گفت: پلیس با هوشیاری کامل با هر نوع تحرکی که باعث ناامنی منطقه شود مقابله خواهد کرد و در راه مبارزه با اشرار مسلح و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طبق قانون بدون هیچ گونه اغماضی برخورد خواهد کرد.

برچسب ها: قاچاقچی ، اشرارمسلح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.