سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مانور تخصصی زلزله در دانشگاه خوارزمی البرز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز از برگزاری تمرین تخصصی زلزله همراه با انجام عملیات جست و جو و نجات، خروج اضطراری و پناهگیری در دانشگاه خوارزمی خبر داد.

محمدباقر خلفی از برگزاری تمرین تخصصی زلزله همراه با انجام عملیات جست و جو و نجات، خروج اضطراری و پناهگیری در دانشگاه خوارزمی خبر داد و اظهار داشت: این تمرین تخصصی با حضور تیم‌های تخصصی و بکارگیری خودرو‌ها و تجهیزات نجات، سگ‌های جستجو و نجات، تیم کوهستان و همکاری دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان از جمله آتش نشانی، اورژانس، فرماندهی انتظامی و... برگزار شد.

در این مانور ضمن آموزش نحوه پناهگیری و خروج اضطراری ایمن به دانشجویان اقدامات جست و جو و نجات توسط تیم‌های تخصصی و دسترسی به مصدومین فرضی از طریق انجام راپل و به کارگیری تیم آنست انجام و چادر‌های اسکان اضطراری نیز به منظور مهیا نمودن شرایط اسکان آسیب دیدگان و ارائه خدمات همراه با آموزش انجام شد.

وی اظهار داشت: همکاری و هماهنگی دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان شهرستان، سنجش آمادگی نیرو‌ها و تجهیزات امداد و نجات، برنامه ریزی و پیش بینی امکانات و تجهیزات لازم، و آموزش عمومی دانشجویان پیش از وقوع بحران جهت پاسخگویی سریع و موثر از اهداف برگزاری این مانور بود.

آنست مخفف کلمات (آموزش – نگهداری – سگ‌های – تجسس) است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.