سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ظرفیت پیرغلامان فارس برای الگوپردازی در رسانه ملی استفاده شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه انتظار این است که الگوپردازی رسانه‌ای توسط صدا و سیما در سطح ملی انجام شود بر استفاده از ظرفیت‌های پیرغلامان استان برای الگوپردازی در رسانه ملی تأکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن قانع در نشست اعضای کانون و بسیج مداحان با مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: دشمن به دنبال مخدوش کردن هویت اسلامی، ایرانی و انقلابی جوانان و نوجوانان در فضای مجازی است و راهبرد رهبری برای اصلاح هویت دست‌آموز فضای مجازی، بازگشت به فطرت و امورات فطری است.

او گفت: مهم‌ترین نقش‌آفرین احیای هویت‌های اجتماعی، فردی و دینی و انقلابی از نگاه ایشان خطبا، مداحان و بستر هیئت است.

قانع گفت: رهبر انقلاب مأموریت‌هایی را متوجه این قشر تأثیرگذار نافذ کرده‌اند از جمله نگاه پیشبرانه به حل مسئله، پرهیز از خنثی بودن، آگاه بودن، هویت‌ساز بودن، استفاده از ظرفیت هیئت و مداحی برای مدیریت عواطف و احساسات و گرایشات، جریان‌سازی و گفتمان‌سازی، هم‌افزایی و همدلی. انتظار این است که الگوپردازی رسانه‌ای توسط صدا و سیما در سطح ملی انجام شود و از مداحانی که تاثیرگذاری دینی و انقلابی و قدرت جریان‌سازی دارند در رسانه ملی استفاده شود تا آنان از فرصت محدود رسانه بیشترین استفاده را برای حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی کنند و مدیریت احساسات و عواطف را به سمت ارزش‌های انقلابی و اسلامی سوق دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس همچنین بر استفاده از ظرفیت‌های پیرغلامان استان برای الگوپردازی در رسانه ملی تأکید کرد و گفت: در استان فارس با ۳۷ شهرستان و ۱۲۱ شهر بالغ بر ۸ هزار هیات و ۱۰ هزار مداح وجود دارد و توقع این است که این ظرفیت گسترده معطوف به شیراز نشود و به صورت میدانی مداحان شاخص و تاثیرگذار به عنوان الگو‌های شهرستانی معرفی شوند و هویت شهرستانی در سایه کار رسانه‌ای خوب و تاثیرگذار احیا شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.