سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عاملان ۱۱ فقره سرقت سیم و کابل برق در دامغان دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان دامغان گفت: عاملان ۱۱ فقره سرقت سیم و کابل برق با برخورد رعدآسای پلیس دامغان دستگیر شدند.

 سرهنگ مرتضی رنگریز جانشین فرمانده انتظامی شهرستان دامغان از دستگیری سارقان سیم و کابل برق توسط مأموران پاسگاه انتظامی مهمان‌دوست این شهرستان خبر داد.

وی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در حوزه استحفاظی پاسگاه مهمان‌دوست دامغان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان با جدیت و حساسیت لازم در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان دامغان به تلاش و پیگیری‌های شبانه‌روزی مأموران اشاره کرد و افزود: کارکنان انتظامی حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی نیسان آبی‌رنگ مظنون شدند که راننده آن بلافاصله پس از مشاهده مأموران متواری شد.

رنگریز ادامه داد: راننده خودرو به ایست پلیس توجهی نکرد و مأموران با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کردند و در نهایت راننده و سرنشین خودرو دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان دامغان با بیان اینکه در بازرسی از نیسان ابزارآلات مربوط به سرقت سیم و ترانس برق کشف و ضبط شد، اضافه کرد: متهمان در بازجویی فنی پلیس، به ۱۱ فقره سرقت سیم و کابل اعتراف کردند.

رنگریز از تشکیل پرونده و اعزام سارقان به دادسرا خبر داد و از شهروندان خواست تا در صورت مواجه شدن با قطعی برق در ساعات پایانی شب و بامداد و یا مشاهده افراد مشکوک و ناشناس در اطراف تیر‌های برق، با اطلاع به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یاری‌رسان پلیس در تولید امنیت باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.