سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۱۲۶ مرکز رشد در استان اردبیل

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: توسعه مرکز رشد در این استان مورد توجه قرار گرفته و میزان آن به ۱۲۶ مرکز رسیده است.

یوسف عباسپور گیلانده با تاکید بر لزوم نهادینه کردن اقتصاد فناورانه در استان خبر داد و گفت: امروز برای داشتن اقتصاد مناسب و کاهش آمار بیکاری چاره ای جز نهادینه کردن اقتصاد بر پایه فناورانه نداریم.

رئیس پارک علم و فناوری اردبیل می گوید: پارک علم و فناوری اردبیل تمام تلاش خود را جهت جذب ایده‌های فناورانه و رشد و تجاری کردن آنها انجام می‌دهد که برای تحقق آن نیاز به همکاری رسانه‌ها در معرفی محصولات تولیدی شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور مستقر در پارک داریم.

به گفته او، دستیابی به اشتغال پایدار بر اساس سند جامع توسعه استان اردبیل به منظور راه‌اندازی کارخانه‌ نوآوری و شهرک علم و فناور در دستور کار بوده و در حال حاضر اقدامات خوبی در این باره انجام شده است.

عباسپور با اشاره به اینکه چرخه تولید دانش و اقتصاد دانش‌بنیان در استان اردبیل به حرکت درآمده است، گفت: جذب منابع مالی از صندوق نوآوری و پرداخت تسهیلات حمایتی و ارائه خدمات به شرکت‌های دانش‌بنیان جزو اولویت‌های اساسی است که نسبت به پارسال ۴۰۰ درصدی رشد داشته است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.