سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم تشکیل شورای هنر در شهرکرد

شهردار شهرکرد بر لزوم تشکیل شورای هنر در این شهر تاکید کرد.

محمدحسین واحدیان اظهار داشت: در برنامه روز شهرکرد همه عوامل مدیریت شهری درگیر بودند و این عملکرد جمعی باعث بروز نقاط قوت و کاهش نقاط ضعف و برنامه‌ریزی بهتر برای رفع نواقص می‌شود.

شهردار شهرکرد با اشاره به لزوم تشکیل شورای هنر، افزود: با تشکیل این شورا طرح‌ها با مشورت و همفکری جمعی از نخبگان و متخصصان قابلیت اجرایی پیدا می‌کند و طرح نهایی نتیجه چند فکر خواهد بود.


بیشتر بخوانید


وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در شهر بدون وقفه انجام شود، اظهار داشت: پیرایش شهری و حذف زوائد نیز جزء کار‌های همیشگی است که باید بدون وقفه و به صورت مداوم در شهر انجام شوند.

واحدیان اضافه کرد: البته مردم و کسبه جهت نصب تابلو و سایه‌بان با برنامه‌ریزی و طرح‌های از پیش تعیین شده در مسیر بهبود و سیما و منظر شهر هدایت و متعلقات منصوبه قدیمی با رویکرد نوسازی و بهسازی به مرور حذف می‌شوند تا گامی در راستای ارتقاء کیفی سیما و منظر برداشته شود.

شهردار شهرکرد در خصوص المان‌های شهر، افزود: در راستای المان‌های نصب شده با اماکن موجود از لحاظ محتوا و حجم و اندازه سعی شود با فراخوان و مشورت صاحب نظران المان‌های مناسب و حاضر در شهر جانمایی و نصب شود.

وی ادامه داد: سعی شود امسال با کمک اعضای شورای هنر، المان پر محتوا برای دو میدان شهر ساخته و نصب شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.