سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت تسریع برآورد خسارت خشکسالی به عشایر استان اردبیل

استاندار اردبیل با اشاره به خسارت‌های واردشده به عشایر استان بر اثر خشک‌سالی، تسریع در برآورد خسارت‌ها و اعلام به سازمان بحران کشور را مورد تأکید قرار داد.

سیدحامد عاملی در شورای عشایر استان بیان کرد: برگزاری رویداد گردشگری۲۰۲۳ در استان اردبیل اقدام ویژه‌ای است که عشایر نیز از برگزاری آن استقبال کردند و در این راستا همکاری عشایر و دستگاه‌های اجرایی در اجرای جشنواره کوچ عشایر قابل تقدیر است.

او ادامه داد: با توجه به خسارت‌های واردشده به عشایر استان اردبیل بر اثر خشک‌سالی، تسریع در برآورد خسارت‌ها و اعلام به سازمان بحران کشور، مورد تأکید است.

استاندار اردبیل اظهار کرد: برای مساعدت به عشایری که دچار خسارت شده‌اند، لازم است بانک‌ها نسبت به امهال بدهی بانکی آنان اقدامات لازم را انجام و تسهیلات جدیدی در اختیار آنان قرار دهد.

نزدیک‌ترین مکان به عشایر هر منطقه برای توزیع آرد انتخاب شود

عاملی با اشاره به ارائه خدمات و تأمین نیازمندی عشایر در خصوص آرد، گفت: برای توزیع آرد عشایر، نزدیک‌ترین مکان به عشایر هر منطقه انتخاب شود تا عشایر به راحتی بتوانند آرد سهمیه خود را دریافت کنند.

او گفت: با توجه به در حال اجرا بودن مجتمع‌های آب‌رسانی به قشلاقات، همکاری و هماهنگی دستگاه‌ها برای تعیین تکلیف مجتمع‌های آماده تکمیل ضروری است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.