سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقات تیراندازی با اهداف پروازی در شهرکرد

رئیس هیات تیراندازی چهارمحال و بختیاری، از برگزاری مسابقات تیراندازی با اهداف پروازی به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد.

یوسف حیدری گفت: در حاشیه برگزاری مسابقات اهداف پروازی تراپ، نشستی با اعضای شورای اسلامی شهرکرد نیز برگزار شد.

رئیس هیات تیراندازی استان با اشاره به اینکه رشته تیراندازی به عنوان رشته‌ای مفرح و شادی‌بخش، مورد تأکید ائمه معصومین و بزرگان دین است، افزود: شورا‌های شهر در این زمینه این رشته را حمایت کنند و این موضوع برای استانی که مردم آن با تیراندازی آشنایی دیرینه دارند، لزوم توجه بیشتر مسئولین به این رشته ورزشی می‌طلبد.

یوسف حیدری با بیان اینکه این استان دارای یکی از بهترین سایت‌های اهداف پروازی است افزود: چهارمحال و بختیاری می‌تواند از یکی از قطب‌های تیراندازی کشور شود.


بیشتر بخوانید


وی یادآور شد: شورای اسلامی شهرکرد، ایجاد فضای مناسب برای ورزش تیراندازی در مرکز استان را ضروری دانستند و قول مساعدت جهت رفع مشکلات این ورزش را دادند.

گفتنی است مسابقات تیراندازی و نشست رئیس هیئت تیراندازی استان با رئیس و اعضای شورای اسلامی استان و شهر شهرکرد با حضور مدیر کل و معاون توسعه و پشتیبانی ورزش و جوانان، مسئول بسیج ورزشکاران و جمعی از پیشکسوتان این رشته به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر و دهه کرامت در سایت اهداف پروازی شهرکرد برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.