سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از  رکوردشکنی برداشت گندم تا کلنگ زنی احداث بوستان چهار هکتاری در دزفول

مدیر جهاد کشاورزی دزفول گفت: پارسال کل گندم تولید و خریداری شده جهاد کشاورزی دزفول ۸۳ هزار تن بود که این آمار امسال به ۱۱۱ هزار تن افزایش یافته است.

بهروز قمرزاده مدیر جهاد کشاورزی دزفول گفت: یگان حفاظت اراضی کشاورزی دزفول به عنوان چهارمین یگان حفاظتی جهاد کشاورزی خوزستان عصر پنجشنبه در آیینی همزمان با چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری( روز دزفول ) آغاز به کار کرد.

او ادامه داد: زمین مهمترین عامل کشاورزی است به همین دلیل حفظ زمین و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی اولویتی اساسی است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دزفول می‌گوید: تغییر کاربری اراضی کشاورزی در دزفول به یک معضل تبدیل شده است که با پیگیری انجام شده به منظور مقابله با این اقدام غیرقانونی، مجوز ایجاد یگان حفاظت از ارضی کشاورزی شهرستان دزفول از تهران صادر شد.

آقای قمر زاده گفت: اجرای طرح‌های انتظامی با هدف صیانت از اراضی کشاورزی، بازدید و نظارت مستمر بر عملکرد واحد‌های گشت و حفظ کاربری، دریافت گزارش‌های مردمی سامانه ۱۳۱ و ارجاع به واحد‌های گشت و پیگیری این گزارش‌ها تا حصول نتیجه، تشکیل پرونده قضایی برای متخلفان و استفاده از ظرفیت‌های مردمی از جمله مامویت‌های یگان حفاظت اراضی کشاورزی است.

او ادامه داد: برداشت یک میلیون و ۷۰۰ هزار تن گندم در خوزستان و برداشت ۱۱۱ هزار تن گندم در شهرستان دزفول ثبت رکورد‌های بی‌نظیری است.

مدیر جهاد کشاورزی دزفول  افزود: کاشت یک میلیارد اصله نهاد در کشور هدف گذاری شده است که در این راستا بوستان چهار هکتاری شهدای جهادکشاورزی برای کاشت ۱۰ هزار اصله در دزفول کلنگ زنی شد.

آقای قمر زاده  گفت: سه هزار و ۶۰۰ شهید جهاد کشاورزی در کشور وجود دارد که به نیت این شهدا ۱۰ هزار اصله درخت در بوستان شهدای جهاد کشاورزی و منابع طبیعی در دزفول کاشته می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.