سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میامی ۹۵ درصد چغندر قند استان سمنان را تأمین می‌کند

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه میامی ۹۵ درصد چغندر قند استان را تأمین می‌کند، گفت: این امر نشان می‌دهد میامی ظرفیت‌های عظیمی برای تحقق شعار سال دارد.

ریواده  در کمیسیون کارگری میامی  ضمن بیان اینکه تحقق شعار سال یعنی مهار تورم و رشد تولید، مولفه‌هایی را می‌طلبد که باید به دنبال تحقق آنها بود، تاکید کرد: ۵۵ درصد تولید گندم استان سمنان مرتبط به میامی است و این نشان می‌دهد که این شهرستان ظرفیت‌های عظیم تولیدی دارد.

وی با بیان اینکه میامی ۹۵ درصد چغندر قند استان سمنان را تأمین می‌کند، ابراز کرد: میامی نقش ویژه‌ای در زمینه تحقق شعار سال و رشد تولید را دارد.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه مسئولان شهرستان میامی باید تلاش کنند که موانع تولید از مدت‌ها قبل مورد رسیدگی و ارزیابی و حتی پیش بینی قرار بگیرد، ابراز کرد: اگر از هم اکنون به دنبال رفع مشکلات کاشت چغندر قند نباشیم، قطعاً در پاییز و در زمان برداشت محصول چغندرکاران میامی، دچار مشکل خواهیم شد.

ریواده با بیان اینکه مأموریت‌ها و مسئولیت‌های دستگاه‌های اجرایی در تحقق شعار سال مشخص است، بیان کرد: مسئولان با در دستور کار قرار دادن همه مسائل شهرستان میامی با مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی به ویژه امنیتی و قضائی، تلاش کنند تا تولید در میامی رونق بگیرد.

برچسب ها: چغندر قند ، رشد تولید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.