سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث باند دوم جاده دالکی - کنارتخته آغاز شد

روز چهارشنبه در مراسمی با حضور معاون وزیر راه، عملیات اجرایی قطعه ب باند دوم بزرگراه کنارتخته - دالکی به طول ۲۲ کیلومتر آغاز شد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه حمل و نقل و زیربنا‌های کشور در این مراسم گفت: پروژه قطعه ب باند دوم بزرگراه کنارتخته - دالکی با ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر به مناقصه رفته و با پیمانکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء اجرا می‌شود.

خیرالله خادمی بیان کرد: انتظار می‌رود این پروژه بعنوان بخشی از کریدور سراسری طی ۲ سال و تا پایان دولت سیزدهم احداث و به مردم هدیه داده شود.

خادمی اظهار کرد: با توجه به اینکه بخشی از این کریدور هنوز چهار خطه نشده، از مسئولان استان فارس درخواست می‌شود این محور در مصوبات سفر دیده و یا از محل تهاتر نفت تکمیل شود.

خادمی ادامه داد: محور کنارتخته-دالکی ۲۱ کیلومتر است که بخشی از مسیر در گذشته به بهره برداری رسیده است و امروز عملیات اجرایی دو دستگاه تونل به طول‌های ۵۲۸ و ۷۰ متر، یک دستگاه پل بزرگ به طول ۱۸۰ متر و ۴ کیلومتر، محور دسترسی به فاریاب شامل دو دستگاه پل به طول‌های ۱۷۰ و ۱۳۲ متر بر روی رودخانه در این بخش از طرح آغاز شد.

به معاون وزیر راه و شهرسازی اعتبار مورد نیاز برای ساخت این دو طرح را بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.