سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌اندازی ۱۳ بازار میوه و تره‌بار در مشهد

مدیر عامل سازمان‌سامان‌دهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: تا پایان سال ۱۳ مرکز فیزیکی به بازارهای میوه و تره‌بار مشهد اضافه می‌شود و تعداد آن‌ها به ۳۰ مرکز خواهد رسید. 

محمدجواد مشیری مدیر عامل سازمان‌سامان‌دهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: مدیریت زنجیره توزیع در حوزه فرآورده‌های کشاورزی به ویژه بازار‌های میوه و تره‌بار یکی از وظایف ماست.

او افزود: ما دنبال ایجاد اتصال بین زنجیره تامین و توزیع بودیم؛ بنابراین سال گذشته همه نیرو‌های ما در مسیر تمرکز بر ساماندهی کسب و کار‌های خرد فعالیت کردند. بر همین اساس یک ساماندهی و داشبورد مدیریتی فراهم شد تا کسب و کار‌های خرد شناسنامه‌دار شود. ما در مشهد توانستیم رتبه مجموعه مدیریت شهری را در حوزه اشتغال ارتقا دهیم و موفقیت‌هایی کسب کنیم.

مدیر عامل سازمان‌سامان‌دهی مشاغل شهری شهرداری مشهد ادامه داد: پیوند روستا و شهر تنها از طریق یک اتفاق می‌تواند رخ دهد و آن داشبورد مدیریتی است تا زنجیره تامین و توزیع را به هم متصل کند. تکمیل زنجیره توزیع می‌تواند مبتنی بر رویکرد‌های فناورانه باشد. اگر این داشبورد مدیریتی ارتباط بین زنجیره تامین و توزیع را شکل دهد، واسطه‌گری‌ها حذف می‌شود و محصولات کشاورزی با قیمت کمتر به دست مردم خواهد رسید.

مشیری بیان کرد: ما قصد داریم تا پایان سال ۱۳ مرکز فیزیکی به بازار‌های میوه و تره‌بار اضافه کنیم و تعداد آن‌ها را به ۳۰ مرکز برسانیم. پروژه میدان بار مرکزی را نیز دنبال می‌کنیم که این داشبورد مدیریتی می‌تواند اثرگذاری ویژه داشته باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
بازنشسته
۲۲:۳۹ ۰۳ خرداد ۱۴۰۲
این بازارها قبلا خوب بودن .قیمت ها مناسب بود ولی مدتیه گرونتر از مغازه ها می فروشند هر کیلو از ۱۰ تا ۵۰ تومن گرونتر .
قیمت می کنیم از بیرن خرید به صرفه تره