سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر برگزار شد؛

یادواره خانگی شهید یاسر عبدلی درکوهبنان

همزمان با سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر اولین یادواره خانگی شهید امنیت یاسر عبدلی برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام ابوطالب هنرهوده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان با استناد به آیات و روایات گفت: شهید یاسر عبدلی با توکل به خدا عزیمت کرد و به آرزوی خود رسید و ما باید راه شهدا را ادامه دهیم ،همان کسانی که تمام هستی خود را در راه اسلام و انقلاب فدا کردند.

او افزود: شهید عبدلی قاری قرآن و موذن بود که به درخواست خودش به منطقه رفت تا این که در زمره شهدا قرار گرفت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان اظهار کرد: برخی از جوانان با دست بردن در شناسنامه و جلب رضایت والدین خود را مهیای رفتن به جبهه می‌کردند.

او تاکید کرد: خانواده شهدا بهترین هستی خود را تقدیم خدا کردند در حالی که با توسل و تمسک به اهل بیت و به یاد آنان فرزندان خود را راهی می‌کردند.
این مراسم با سخنرانی و مداحی همراه بود.

شهید یاسر عبدلی جانشین پلیس اطلاعات شهرستان خاش از پرسنل شریف و فداکار فراجا در آستانه شهادت امام جعفر صادق (ع) و در حین انجام وظایف محوله در شهرستان خاش، برای پاسداری از مرز‌های عزت و امنیت کشور عزیزمان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

او متولد ۱۳۶۳ و از اهالی بخش طغرالجرد است که حدود ۱۶ سال در نیروی انتظامی مشغول به خدمت بود و دو فرزند پسر از وی به یادگار مانده است.

این شهید بزرگوار مدت چهار سال در شهرستان ریگان و حدود نه سال در شهرستان کوهبنان و یک سال هم شهرستان خاش در راستای امنیت ایران اسلامی خدمت کرده است.

شهید عبدلی از موذنین، مکبرین و قاریان قرآن در مراسم نماز جمعه شهرستان کوهبنان و بخش طغرالجرد بود.

این مراسم با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جانشین ناحیه،فرمانده انتظامی کوهبنان، رئیس دفتر نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، جمعی از فرماندهان نظامی، مسئولین پایگاه‌های مقاومت بسیج در منزل پدر شهید برگزار شد.

برچسب ها: امنیت ، خانواده شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.