سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روند امروز ۳ خرداد بازار سرمایه چگونه بود؟

کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز میانگین سرانه خرید افراد حقیقی ۴۳ میلیون تومان و سرانه فروش افراد حقیقی هم ۲۸ میلیون تومان بوده است.

آقای خبری زاده گفت: امروز شاخص کل بورس با رشد بیش از ۱۵ هزار واحدی در تراز ۲ میلیون و ۳۴۵ هزار و ۹۶۹ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد بیش از هزار واحدی همراه شد.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز روند بازار سرمایه موثر از نامه رئیس مجلس در خصوص نرخ فروش ثابت ارز شرکت ها که بر اساس قانون نباید ثبات باشند بود.

خبری زاده ادامه داد: امروز شرکت هایی که از این خبر تاثیر مثبت می گرفتند،روند مناسبی داشتند و البته شرکت هایی دیگر نیز به سبب احتمال تغییرات در نرخ خوراک روند منفی را ثبت کردند.

او افزود: در کل این نامه برای بازار مثبت خواهد بود و سهامداران تکلیف روشن تری خواهند داشت و حتی تحلیل برای آنها آسان تر خواهد شد در کل این نامه در صورت تایید و تصویب نهایی برای بازار سرمایه و دولت مثبت است. 

به گفته خبری زاده، به واسطه این خبر نمادهای پالایشی ها و معدنی امروز شرایط خوبی را تجربه کردند، در مجموع امروز ۱۱۸ میلیارد تومان خروج نقدینگی از شرکت های با ارزش بازار کمتر از ۴۰ همت ثبت شده و شرکت های بالای ۴۰ همت امروز تقریبا برآیند ورودی و خروجی نقدینگی صفری را ثبت کردند.

او گفت: امروز میانگین سرانه خرید افراد حقیقی ۴۳ میلیون تومان و سرانه فروش افراد حقیقی هم ۲۸ میلیون تومان بوده و ارزش معاملات خرد نیز ۱۲ هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان بوده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.