سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دریا طوفانی تمام کرد

در هفته پایانی مسابقات لیگ دسته یک فوتبال، تیم دریای بابل مقابل میزبانش چوکای تالش به پیروزی رسید.

هفته سی و دوم و پایانی رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور عصر دیروز سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ با برگزاری هشت بازی به طور همزمان در شهر‌های مختلف کشور برگزار شد.

در هفته پایانی این رقابت‌ها تیم دریای بابل جدال شمالی‌ها را در تالش مقابل چوکای این شهر برگزار کرد که در پایان موفق به پیروزی ۳ بر ۱ مقابل میزبانش شد.

میلاد ابطحی در دقایق ۴۵ و ۶۸ و مهرداد حیدری در دقیقه ۹۰ گل‌های دریا را به ثمر رساندند و تک گل چوکا را مرصاد فلاح نژاد در دقیقه ۸۳ به ثمر رساند.

دریا با این پیروزی ۳۸ امتیازی شد و با ایستادن در رده دهم جدول رده بندی به کار خود پایان داد.

چوکا تالش هم با ۲۲ امتیاز در رده هفدهم و انتهایی جدول قرار گرفت و به لیگ دسته دو سقوط کرد.

دریا که در نیم فصل دوم لیگ یونس گراییلی بازیکن اسبق تیم‌های فوتبال کشور را به عنوان سرمربی با خود داشت در بازی‌های خوبی که انجام داد موفق شد خود را تا رده دهم جدول بالا بکشد.

دیدار رفت دو تیم در بابل با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسیده بود.

در جدول رده بندی این مسابقات، تیم‌های شمس آذر قزوین با ۷۰ امتیاز و استقلال خوزستان با ۵۷ امتیاز در رده‌های اول و دوم جدول قرار گرفتند و به رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر صعود کردند.

تیم‌های سایپا با ۵۵ امتیاز، فجر سپاسی شیراز با ۵۳ امتیاز و خیبر خرم‌آباد با ۵۲ امتیاز در رده‌های سوم تا پنجم جدول قرار گرفتند.

اما در انتهای جدول تیم‌های شهرداری همدان با ۲۸ امتیاز و چوکای تالش با ۲۲ امتیاز با قرار گرفتن در رده‌های شانزدهم و هفدهم جدول به لیگ دسته دو سقوط کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.