سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخاله برداری بیش از ۴ هزار تن در محور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از نخاله برداری بیش از ۴ هزار تن در محور‌های مواصلاتی استان طی فروردین ماه خبر داد.

پیمان آرامون مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: امسال اقدامات مختلفی برای بالا بردن سطح ایمنی محور‌های مواصلاتی استان انجام گرفته که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به نصب بیش از ۱۰۰ عدد گاردریل و جمع آوری و تعمیر افزون بر ۴۰۰ عدد گاردریل دیگر اشاره کرد.

وی همچنین به ترانشه برداری بیش از ۲۰ کیلومتر از راه‌های استان، نصب بیش از ۱۰۸۰ متر نیوجرسی، تعمیر چراغ‌های روشنایی و تابلو‌های برق به تعداد ۱۸۰ عدد در محور‌های مواصلاتی استان اشاره کرد.

آرامون افزود: تسطیح و رگلاژ و ترمیم شانه راه‌ها بالغ بر ۶۰۰ کیلومتر، نصب بالغ بر ۵۰۰ عدد تابلو و علائم ایمنی و جمع آوری، بازسازی و تعمیر نزدیک به ۴۵۰ عدد تابلو و علائم ایمنی دیگر و شستشوی نزدیک به ۲۶۰۰ تابلو و علائم حریم راه در محور‌های ارتباطی استان از سایر اقدامات انجام شده حوزه ایمنی و راهداری در فروردین ماه سال جاری بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی همچنین ایجاد و رنگ آمیزی بیش از ۲۵۰ عدد سرعت گیر، تعمیر و نصب بیش از ۱۷۰ عدد چراغ‌های هشدار چشمک زن، ۱۹۰ اخطار به متجاوزین حریم راه و اجرای ۱۶۲ حکم قضایی در این خصوص را به عنوان سایر پروژه‌های حوزه راهداری در این مدت یاد کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.