سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تأمین، حفظ و ارتقای سلامت جامعه وظیفه وزارت بهداشت است

رئیس مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت، گفت: بهره‌وری به عملکرد همه بخش‌های سازمان، هم به‌صورت جداگانه و هم به‌صورت هماهنگ، بستگی دارد.

احمد جوانمرد رئیس مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت، گفت: بهره‌وری به عملکرد همه بخش‌های سازمان، هم به‌صورت جداگانه و هم به‌صورت هماهنگ، بستگی دارد و در حالت ایده آل اگر همه عملیات‌های یک سازمان هماهنگ و مطابق با یک استراتژی پیش برود، بهره‌وری سازمانی هم به‌طور قابل‌توجهی افزایش خواهد یافت.

وی افزود: برنامه‌ریزی و اجرای راهکار‌های افزایش بهره‌وری باعث صرفه‌جویی در زمان کارکنان می‌شود و با ایجاد بستری مناسب به آن‌ها کمک می‌کند تا بدون آنکه فشار زیادی را تحمل کنند، هوشمندانه‌تر کار کنند.

رئیس مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت در این جلسه با اشاره به وظیفه وزارت بهداشت در تأمین، حفظ و ارتقای سلامت جامعه، بر لزوم رسیدگی هرچه بیشتر به وضعیت سلامت و بهداشت مردم و تعامل‌های دوجانبه در این خصوص تأکید کرد.

بازدید از بیمارستان ۲۲ بهمن خواف، بیمارستان الزهرا (س) رشتخوار، مرکز بهداشت سنگان و گفتگو با کادر درمان و بیماران از دیگر برنامه‌های دکتر جوانمرد در این سفر بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.