سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش صدا و سیمای خراسان جنوبی در ارزیابی مراکز استانی

دو معاونت صدا و سیمای خراسان جنوبی در ارزیابی سال ۱۴۰۱ جزو ۵ مرکز برتر کشور قرار گرفت.

آینه دار مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: معاونت صدا و معاونت نظارت و برنامه ریزی صدا و سیمای خراسان جنوبی در ارزیابی‌های انجام شده جزو ۵ مرکز برتر در بین مراکز استان‌ها قرار گرفت.

او افزود: معاونت صدای مر کز خراسان جنوبی که در شش ماهه دوم با تولید بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ ساعت برنامه در جمع دو مرکز برتر در بین مراکز بود در ارزیابی سالانه خود موفق شد در بین پنج مرکز برتر کشور قرار گیرد.

آینه دار اظهار کرد: میزان ر ضایتمندی مخاطب و تعداد مخاطب بالا، حضور در شبکه‌های سراسری، موفقیت در جشنواره‌های ملی و جهانی، کیفیت هنری و محتوایی بالای برنامه‌ها، برنامه ریزی برای چشم انداز دراز مدت و اطلاع رسانی‌های به موقع از جمله ۱۷ شاخصه ارزیابی‌های انجام شده بود.

همچنین معاونت نظارت و برنامه ریزی مرکز خراسان جنوبی براساس ارزیابی ۳۳ گانه موفق شد پارسال جزو ۲ مرکز برتر کشور قرار گیرد.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی تصریح کرد: اطلاعات و برنامه ریزی، نظارت، طرح و توسعه سیستم ها، برنامه ریزی تولیدات مشارکتی و تاثیرگذاری در حوزه‌ها از جمله شاخص‌های ارزیابی شده اداره کل برنامه ریزی و نظارت معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما بود.

در همایش معاونین برنامه ریزی و نظارت استان‌ها که با حضور عابدینی معاون امور استان‌ها برگزار شد از پنج معاونت برتر استان‌ها تقدیر شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.