سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گام آخر برای دریا‌ی بابل

در هفته پایانی مسابقات لیگ دسته یک فوتبال، تیم دریای بابل امروز مهمان چوکای تالش است

هفته سی و دوم و پایانی رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور امروز سه شنبه ۲ خرداد با برگزاری هشت بازی به طور همزمان از ساعت ۱۸ در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

در هفته پایانی این رقابت‌ها تیم دریای بابل جدال شمالی‌ها را در تالش مقابل چوکای این شهر برگزار می‌کند.

دریا که از ۳۱ بازی انجام داده با ۳۵ امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی قرار دارد در حالی امروز به مصاف چوکا می‌رود که این تیم با ۲۲ امتیاز در رده هفدهم و انتهایی جدول قرار دارد و سقوطش به لیگ دسته دو مسجل شده است.

به نوعی این دو تیم برای این دیدار انگیزه‌ای ندارند و فقط برای رفع تکلیف به مصاف هم می‌روند.

دریا که در نیم فصل دوم لیگ یونس گراییلی بازیکن اسبق تیم‌های فوتبال کشور را به عنوان سرمربی با خود داشت در بازی‌های خوبی که انجام داد موفق شد خود را تا رده یازدهم بالا بکشد.

دیدار رفت دو تیم در بابل با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

در جدول رده بندی این مسابقات تیم شمس آذر قزوین از ۳۲ بازی انجام داده با ۷۰ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و صعودش به لیگ برتر فصل آینده را مسجل کرد.

امروز از بین تیم‌های استقلال خوزستان ۵۴ امتیازی، فجر سپاسی شیراز ۵۳ امتیازی، سایپای ۵۲ امتیازی و خیبر خرم‌آباد ۵۱ امتیازی تیم دوم صعود کرده به لیگ برتر مشخص می‌شود.

اما در انتهای جدول هم پس از سقوط تیم چوکای تالش به لیگ دسته ۲؛ از میان تیم‌های شهرداری همدان و خلیج فارس ماهشهر امروز یک تیم به لیگ دسته دو سقوط خواهد کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.