سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرقت طلا در بیمارستان به شیوه بیهوشی

رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری سارق طلاجات که از طریق نوشیدنی حاوی ماده بیهوشی، از تعدادی از شهروندان و زائران سرقت کرده بود، خبرداد.

 سرهنگ جعفر عباسعلی پور ،رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه در یک بیمارستان با خانمی آشنا و در ادامه پس از تعارف و خوردن نسکافه بیهوش و طلاجات وی سرقت شده است، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه در محل سرقت و محیط پیرامونی تصویر سارق را احصا و تلاش برای دستگیری نامبرده آغاز شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: در ادامه با انجام یکسری اقدامات پلیسی سرنخی از حضور متهم به دست آمده و کارآگاهان نامبرده را با هماهنگی مقام قضایی در منزلش دستگیر کردند.

سرهنگ عباسعلی پور افزود: پس از دستگیری این متهمه تصویر وی در چندین صحنه سرقت به روش بیهوشی در مناطق دیگر شهر در سال گذشته و جاری نیز استخراج شد که در موردی متهمه در مسجد جمکران خانم زائری را نیز با شیوه دوستی سوار بر خودرو کرده و پس از بیهوش نمودن مالباخته وی را در بیمارستانی رها می‌کند و طلاجات وی را  به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان را به سرقت برده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اضافه کرد: در نهایت نامبرده به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.