سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر نیرو خبر داد:

کاهش ۴ درصدی مصرف در اولین روز از اجرای طرح پاداش صرفه‌جویی برق

محرابیان گفت: امروز ۷۹۸ مگاوات صرفه جویی در مصرف برق را داشتیم که نشان دهنده کاهش ۴ درصدی مصرف برق در بخش خانگی است.

محرابیان وزیر نیرو در بخش خبری ۲۱ گفت: امروز اولین روز اجرای طرح پاداش کاهش مصرف برق بود که طبق اعداد دیسپاچینگ ۷۹۸ مگاوات صرفه جویی در مصرف برق را داشتیم که نشان دهنده کاهش ۴ درصدی مصرف برق در بخش خانگی است.

او ادامه داد: این اعداد استقبال مردم از طرح پاداش صرفه جویی را نشان می دهد و امیدواریم این همکاری و مشارکت ادامه داشته باشد.

وزیر نیرو گفت: تاکنون ۴۰ درصد بار تابستان را گرفته ایم و با توجه به گرم شدن هوا و افزایش مصرف در روزهای آینده ظرفیت برای صرفه جویی هم بیشتر می شود و مردم از این فرصت استفاده کنند تا علاوه بر کمک به تامین برق پایدار از مزایای این طرح بهره مند شوند.

محرابیان افزود: پیش بینی ما این است در طرح پاداش کاهش مصرف برق، مشترکان کم مصرف چند هزار میلیارد تومان جایزه دریافت کنند. امیدواریم با تداوم استقبال مردم شاهد کاهش چشم گیر مصارف مازاد برق باشیم.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۲۰ ۰۲ خرداد ۱۴۰۲
به جای افزایش ظرفیت تولید میگن صرفه جویی کنید

الان داره میانگین مصرف ایران از قاره آفریقا هم کمتر میشه یعنی اونا هم دارن گوی سبقت تو تولید رو از ما میگیرن بعد میگن صرفه جویی
ناشناس
۲۳:۰۶ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
طرح نا معقول ونا عادلانه،یارانه های پنهان را حذف کنید وسهم هر کس را نقدی به خودش بدهید،فقر واسراف وبیعدالتی در میزان بهره افراد از یارانه برطرف میشود.
ناشناس
۲۲:۴۱ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
وقتی تجارب خوبی مثل کرونا داریم که مردم و مسئولین با درک و همکاری با همدیگه کمر بیماری رو شکستن خب چرا این تجربه رو تو جاهای دیگه تکرار نکنیم...
ناشناس
۲۲:۴۰ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
الحمدللله
ناشناس
۲۲:۱۹ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
فشار بر حق مردم جهت استفاده بهینه از برق برای تولید رمزارز
پیمان اشراقی
۲۱:۵۲ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
سلام ،

ظهر من اینطور شنیدم ،
کاهش ۱ ٪ است ،
ولی ۴ ٪ هدف نهایی است ،

رجبی می گفت..... .
ناشناس
۲۱:۴۲ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
با سلام وعرض ادب خدمت خبرنگاران محترم
میخاستم مطلبی رو به عرض شما برسانم،بنده در شهرستان همدان در اسنپ مشغول کار هستم،ولی الان این برنامه باز نمیکنه و علتش رو هم شرایط وقوانین جدید وضع شده توسط اسنپ اعلام میکنه و کاربر باید گذینه شرایط رو مطالعه کردم و پذیرفتم رو بزنه تا برنامه باز بشه ولی شما هرچه سعی کنید قوانین باز نمیشه که مطالعه کنید و در آخر باید به ناچارگذینه مطالعه کردم و موافقم رو بزنید تا وارده برنامه بشید،لطفا پیگیری بفرمایید،متاسفانه این شرکت خیلی در حق مردم اجعاف میکنه،که خدا یی نکرده حقی پایمال نشه بازم ممنون که دق دقه مشکلات مردم رو دارید به خدا میسپارمتان