سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت رکورد تولید ماهیانه واحد احیاء مستقیم شرکت فولاد سفیددشت

کارکنان شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری با تولید ۸۶ هزار و ۱۱۰ تن آهن اسفنجی در اردیبهشت ماه موفق به ارتقای هزار و دو تنی رکورد ماهیانه این محصول شدند.

مدیر عملیات شرکت فولاد سفیددشت گفت: با یاری خداوند متعال و تلاش بی وقفه تمامی همکاران، این ماه توانستیم رکورد ماهیانه ۸۵۱۰۸ تنی ثبت شده در خرداد ماه پارسال را ارتقا داده و برنامه تولید سال جدید را به میزان ۱۱۶ درصد محقق کنیم.

ایمان سلیمانی در ادامه خاطر نشان کرد: اولویت شرکت فولاد سفیددشت در سال جدید تثبیت تولید واحد احیاء مستقیم با ظرفیت نامی و ایجاد آمادگی برای راه اندازی از واحد فولادسازی و ریخته گری است.


بیشتر بخوانید


سلیمانی در پایان از حمایت‌های سهامداران، مدیریت عالی شرکت و همت و تلاش کلیه کارکنان و پیمانکاران به جهت تداوم موفقیت‌های بزرگترین واحد فولادی استان قدردانی کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
بختیاری
۲۰:۲۲ ۰۲ خرداد ۱۴۰۲
استقرار تمام صنایع در شرق استان اشتباه است نمایندگان و مسولان استانی مناطق غربی و شمال پر آب استان را در طرحهای آینده ببینند این بنفع کشور و استان ماست و یک دید کلی نگر و ملی نگر است نه محدود و بسته نگر
عبدالهی
۲۰:۲۰ ۰۲ خرداد ۱۴۰۲
شهرستان سرچشمه سه رود ملی کوهرنگ و هم مرز با استان بندری خوزستان و استانهای مرکزی و پایتخت مساعد ساخت کارخانجات ملی و استانی فولادی است
کارخانجات فولاد را به شمال و غرب استان چهارمحال و بختیاری گسترش دهید