سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش سطوح درآمدی صندوق اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان یزد

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان یزد گفت: سطوح درآمدی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان با افزایش ۶۰ درصدی نسبت به سال گذشته روبرو بوده است.

رحیمی نسب مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان یزد گفت: سطوح درآمدی این صندوق در ۱۰ سطح از حداقل سطح درآمدی ۶۲ هزار و ۵۰۰ تومان شروع و تا ۳۵۵ هزار تومان ادامه دارد.

او با اشاره به این که عموم کسانی که عضو صندوق می‌شوند سطوح بالایی را انتخاب می‌کنند، افزود: در استان یزد به طور میانگین سطح درآمدی بین هفت و هشت بوده است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان ادامه داد: ظرفیت برای عضویت در صندوق کشاورزان روستاییان و عشایر استان در سطح درآمد ۹ و ۱۰ برای افراد فاقد بیمه محدود است.

به گفته‌ی او امکان ارتقاء سطح برای بیمه شوندگان وجود دارد.

رحیمی نسب اظهار داشت: تعداد بیمه شوندگان خانم عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان  یزد ۶۷ درصد و آقایان ۳۳ درصد و میانگین سنی آن‌ها ۳۵ سال در سال گذشته بوده است.

 مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان یزد گفت: هم اکنون از ۳۵ هزار نفر عضو صندوق، ۲۲ هزار و ۳۲۶ نفر مرد و ۱۳ هزار و ۲۹۶ نفر زن هستند.

او افزود: آمار مستمری بگیران بازنشستگی پیش از موعد در آقایان یک هزار و ۳۹۸ نفر و خانم‌ها ۱۱۲ نفر، مستمری بگیران از کار افتاده مرد ۹۲ نفر و زن ۱۱ نفر، مستمری بگیران فوتی مرد یک هزار و ۶۵۳ نفر و زن ۲۰ نفر و مستمری بگیران سالمندی با ۱۵سال سابقه ۸۸۹ نفر مرد و ۷۱ نفر زن است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.