سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از یک پنجم تردد‌ها با سرعت غیرمجاز است

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: بیش از یک پنجم تردد‌ها در سطح محور‌های استان با سرعت غیرمجاز صورت می‌گیرد که می‌تواند منجر به حوادث ناگوار شود.

سرهنگ رضایی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: سرعت متوسط در جاده‌های استان نسبت به میانگین کشوری بسیار بالا است که در بروز و افزایش شدت تصادفات و خسارات وارده نقش بسزایی دارد.

او افزود: بیش از ۲۰ درصد تردد‌ها در جاده‌های خراسان جنوبی دارای تخلف سرعت غیرمجاز است.

سرهنگ رضایی از توقیف سیستمی خودروی رانندگان متخلف و پرخطر در این استان خبر داد و تصریح کرد: با برگزاری جلسه ستاد راهبری تصادفات و به دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با رانندگان دارای سرعت بحرانی برخورد و خودرو این افراد به صورت سیستمی توقیف می‌شود.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: به جهت پیشگیری از بروز تصادفات و برخورد بازدارنده با متخلفان از مقررات راهنمایی و رانندگی، توقیف سیستمی رانندگان متخلف در دستور کار قرار گرفته است.

او بیان کرد: بر این اساس وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین با سرعت بیش از ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت سه روز توقیف، وسایل نقلیه سبک با سرعت بیش از ۱۳۰ تا ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت سه روز توقیف و وسایل نقلیه سبک با سرعت بیش از ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت نیز یک هفته توقیف می‌شوند.

سرهنگ رضایی ضمن قدردانی از رانندگانی که با رعایت قوانین و مقررات به حقوق شهروندان احترام می‌گذارند گفت: برابر دستور مقام قضایی، ترخیص وسایل نقلیه متخلف فقط از طریق پلیس راه خراسان جنوبی انجام خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.