سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۱۲۳ سری جهیزیه بین نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد اردبیل

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: همزمان با دهه کرامت ۱۲۳ سری جهیزیه بین نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل توزیع شد.

علیرضا حسین‌نژاد گفت: همزمان با سالروز کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) با همراهی خیرین و منابع کمیته امداد تعداد پنج قلم جهیزیه تهیه و در بین ۱۲۳ زوج جوان در آستانه ازدواج قرار گرفت.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ارزش ریالی این جهیزیه‌های توزیعی را سه میلیارد و ۷۵ میلیون تومان اعلام کرد و می گوید: تا پایان امسال تلاش کمیته امداد بر این است تا نوعروسان پشت نوبت این نهاد از پنج قلم جهیزیه تهیه شده، استفاده کنند.

به گفته او، پارسال کمیته امداد استان اردبیل زمینه تأمین و توزیع یک‌هزار و ۴۷۷ سری جهیزیه را برای نوعروسان تحت حمایت فراهم کرد تا زندگی مشترک این زوجین آغاز شود.

حسین‌نژاد گفت: پارسال برای تهیه این تعداد جهیزیه ۳۷ میلیارد تومان منابع تأمین شد تا این اقلام خریداری و در اختیار نوعروسان قرار گیرد.

او در ادامه می گوید: این جهیزیه‌ها شامل پنج قلم اساسی زندگی یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، لباسشویی و جاروبرقی بوده که با کیفیت مناسب تهیه و در بین نوعروسان تحت حمایت قرار گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل یکی از رویکردهای این نهاد انقلابی را کمک به توسعه و ترویج سنت حسنه ازدواج به ویژه ازدواج آسان اعلام کرد و گفت: امسال تلاش داریم تا با همراهی خیرین و مراکز نیکوکاری مقدمات زندگی مشترک زوجین را با تأمین این جهیزیه‌ها فراهم کنیم تا این افراد زندگی مشترک همراه با آرامش و کم دغدغه‌ای را آغاز کنند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.