سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعطای سردوشی به فراگیران درجه داری نیروی انتظامی در تبریز

طی مراسمی سردوشی پانصد و پنجاه نفر از فراگیران درجه داری آموزشگاه علمی و تخصصی حضرت ولیعصر (عج) نیروی انتظامی در تبریز اعطا شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در مراسم  اعطای سردوشی به فراگیران درجه داری با اشاره به اینکه امروز رمز پیروزی ما اطاعت از فرماندهی معظم کل قوا ، وحدت آحاد مردم و نیروی‌های مسلح کشورمان است گفت: ملت ما با انسجام و وحدت کامل و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری اجازه شیطنت به هیچ یک از دشمنان انقلاب را نخواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ضمن تبریک سالروز ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت گفت: سوم خرداد روز خدایی است روزی که خداوند الطافش را شامل حال نیرو‌های مسلح ما کرد و خرمشهر آزاد شد.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل که فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد افزود: با آن وضعیتی که برای خرمشهر ایجادشده بود واقعا لطف خدا شامل ما شد و به برکت وحدت نیرو‌های مسلح خرمشهر آزاد شد لذا نباید روز آزادی خرمشهر فراموش شود.

 امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه نباید خاطرات دفاع مقدس و یاد عملیات‌های رزمندگان ما در جنگ تحمیلی فراموش شود اظهار داشت:از اهداف اصلی دشمنان انقلاب می‌توان به براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تجزیه ایران عزیز و تسلط بر نفت منطقه اشاره کرد اما در سایه تلاش‌های رزمندگان اسلام و هدایت‌های پیامبر گونه حضرت امام خمینی (ره) جنگ به پایان رسید و ما پیروز شدیم و دشمنان نیز ناکام ماندند.

 فرمانده مرکز آموزشگاه علمی و تخصصی حضرت ولیعصر (عج) فراجای تبریز گفت: امروز ۵۵۰ نفر از فراگیران دوره ۱۰۵ که مزین به نام شهید محمد آبادی است و گلچین شده جوانان سراسر کشور از تمامی استان‌ها هستند مفتخر به دریافت سردوشی می‌شوند.

سردار شاهبازی افزود: این جوانان علاوه بر طی دوره‌های آموزشی دوره‌های تخصصی دیگری را نیز طی می‌کنند این عزیزان یک نیروی احتیاط هستند که در ماموریت‌های انتظامی حضور می‌یابند و در بخش‌های مختلف فراجا به کشور خدمت خواهند کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.