سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۴ برهم زننده نظم و امنیت در مشهد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۱۴ برهم زننده نظم و امنیت در جریان اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مشهد دستگیر شدند.

 احمد نگهبان فرمانده انتظامی مشهد گفت: در پی دریافت گزارش‌های متعدد شهروندان مبنی بر شرارت چند نفر از اراذل و اوباش در محدوده بلوار طبرسی شمالی و خیابان پنج تن، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: در تحقیقات میدانی ماموران کلانتری پنج تن مشخص شد این افراد با قدرت نمایی، حمل سلاح سرد و شرکت در نزاع‌های دسته جمعی موجب سلب آسایش شهروندان شده بودند.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: در یکی از درگیری‌های این افراد شرور در انتهای پنج ماموران انتظامی در ۲ عملیات مجزا، هشت نفر از مخلان نظم و امنیت را دستگیر و ۹ تیغه چاقو و قمه و چهار عدد چوب و چماق از آنان کشف کردند.

نگهبان بیان کرد: در عملیاتی دیگر در بلوار شاهنامه ۶ نفر از اعضای یک باند شرارت که در روز‌های گذشته در جریان یک نزاع دسته جمعی با قدرت نمایی و تخریب خودرو، چند نفر از شهروندان را مجروح کرده بودند نیز دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک عدد شوکر، یک عدد اسپری فلفلی، پنج قبضه سلاح سرد و تعدادی چوب و چماق کشف شد.

او تصریح کرد: تمام فعالیت‌های اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن آرامش مردم را دارند، توسط پلیس پایش می‌شود و پلیس در صورت ارتکاب هرگونه قانون شکنی مقتدرانه و قانونی وارد عمل خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.