سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام زائران از شادگان به حرم امام خمینی (ره)

فرماندار شادگان گفت: ۳۰۰ زائر از شادگان به حرم امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند.

صالح زاده فرماندار شادگان در این جلسه، ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر گرامیداشت و سالروز آزاد سازی خرمشهر، گفت: سوم خرداد نماد مقاومت و از روز‌های پرافتخار تاریخ انقلاب اسلامی است.

او می‌گوید: مسئولین ادارات باید برای رفع مشکلات و جلب رضایت مندی مردم تلاش کنند، مدیران با تدابیر بهتر و اقدامات به موقع و خدمات سازنده و جلب رضایت مندی مردم قطعا به آرمان‌های انقلاب اسلامی نزدیکتر خواهند شد. 

صالح زاده گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) بیش از ۳۰۰ زائر از شهرستان در قالب ۷ اتوبوس در حرم امام (ره) برای روز‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد حضور خواهند یافت.

فرماندار شادگان ادامه داد: کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را با ستاد بزرگداشت سوم خرداد و ارتحال امام خمینی (ره) در راستای برگزاری باشکوه‌تر برنامه‌های این مناسبت‌ها در سطح شهر‌ها و روستا‌های تابعه شهرستان داشته باشند.

به گفته او کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان نسبت به آذین بندی و فضا سازی فرهنگی و تبلیغات محیطی در سطح شهر به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد اهتمام جدی داشته باشند.

فرماندار شادگان گفت: دیدار باخانواده معظم شهدا، غبارروبی و عطر افشانی گلزارشهدا، برگزاری مراسمات سالروز آزاد سازی خرمشهر در سه بخش مرکزی، دارخوین و خنافره و. از مهمترین برنامه‌های بزرگداشت سوم خرداد در شهرستان خواهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.