سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در سالی که گذشت؛

۲ هزار میلیارد تومان اعتبار به نهبندان اختصاص یافت

فرماندار نهبندان گفت: سال گذشته دو هزار میلیارد تومان به این شهرستان تزریق اعتبار صورت گرفت. 

ایروانی فرماندار  شهرستان نهبندان در جمع عشایر مرزنشین  روستای حسین آباد بندان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در تامین زیرساخت‌ها قدم‌های خوبی برداشته است، گفت: ۱۰۰ کیلومتر لوله گذاری آب شرب برای منطقه بندان انجام شده است .

او با اشاره به اینکه در نهبندان اولویت مسئله تامین آب است افزود: با همکاری قرار گاه امام حسن و شهید ناصری آبرسانی به نهبندان در دستور کار است.

 ایروانی تصریح کرد: سد بندان ۲۳ میلیارد اعتبار دارد که با پیگیری های آب منطقه‌ای سهم استان پرداخت شده است و این پروژه به سرانجام خواهد رسید.

فرماندار نهبندان ادامه داد: در نقاط مرزی نهبندان  ۱۰ خانه بهداشت احداث شده  که نشان از این است که نگاه دولت سیزدهم مردمی است و بر اساس نقد مردم خدمات ارائه می‌دهد.

او  با اشاره به حوزه گاز رسانی با بیان اینکه انتقال گاز به شهرستان نهبندان از دشتک زابل با هشت هزار میلیارد در حال انجام است، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم پست ۴۰۰ کیلو ولت نهبندان هم ۲۲ بهمن افتتاح شود.

ایروانی در ادامه خواستار تولید نهاده دام به روش گلخانه‌ای توسط عشایر منطقه شد و بیان کرد: دولت با این مهم همکاری و تسهیلات ارائه می دهد.

به گفته فرماندار نهبندان، تا انتهای سال ۱۴۰۱ در شهرستان نهبندان دو هزار میلیارد تومان به جزو کارخانه‌ها تخصیص داده شده است که نشان توجه ویژه دولت سیزدهم است.

او با بیان اینکه بودجه فرمانداری در سال ۱۴۰۱، ۶۵ میلیارد تومان بود در صورتی که ما ۸۴ میلیارد تومان به مردم تسهیلات پرداخت کرده ایم.

ایروانی با بیان اینکه باید از تحولات دنیا و منطقه اگاه باشیم تا هلاک نشویم، گفت: دشمن شناسی موضوع مهم این روز‌های ایران است و باید هوشیار باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.