سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۵۱ هزار واحد صنعتی در نقاط مختلف کشور

معاون وزیر صمت گفت: ۸۵۷ شهرک و ناحیه صنعتی با استقرار ۵۱ هزار واحد صنعتی در نقاط مختلف کشور  فعالیت می کنند که مهمترین مساله برای ما رعایت کیفیت استاندارد در تامین زیرساخت‌های صنعتی است.

آقای علی رسولیان  گفت: ۸۵۷ شهرک و ناحیه صنعتی با استقرار ۵۱ هزار واحد صنعتی در نقاط مختلف کشور  فعالیت می کنند که مهمترین مساله برای ما رعایت کیفیت استاندارد در تامین زیرساخت‌های صنعتی است، به همین دلیل از خدمات تخصصی بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های اجرایی شهرک‌های صنعتی استفاده خواهیم کرد.

به گفته معاون وزیر صمت، هم اکنون ۲۳۰۰ پروژه بزرگ عمرانی با سرمایه‌ای معادل ۱۱ هزار میلیارد تومان در شهرک‌های صنعتی در دست اجراست که استفاده از خدمات کنترل کیفی و آزمایشگاهی بنیاد مسکن می‌تواند به اجرای دقیق آن‌ها کمک کند.

در همین رابطه هم اکبر نیکزاد گفت: خدمات بنیاد مسکن به هیچ وجه عرصه فعالیت بخش خصوصی را تنگ نمی‌کند و از متقاضیان همکاری بخش خصوصی با بنیاد در تمامی امور اجرایی استقبال می‌کنیم.همچنین با امضای تفاهم نامه امروز میان وزارت صمت شاهد رونق تولید در حوزه های صنعتی کشور خواهیم بود.

گفتنی است  تفاهم نامه ای  امروز میان اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و علی رسولیان رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به امضا رسید که با امضای این تفاهم نامه ها ما شاهد ، ارائه خدمات ژئو تکنیک، آزمایشگاهی و کنترل کیفی پروژه های عمرانی و زیر ساختی شهرک های صنعتی ایران را به عهده می گیرد.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.