سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیگیری تاسیس بیمارستان ویژه بانوان در مشهد

رییس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد گفت: خلاء نبود بیمارستان اختصاصی برای بانوان کلانشهر مشهد احساس می شود و باید با ساخت بیمارستان مخصوص زنان و دختران این خلاء پر شود.

فاطمه سلیمی در حاشیه بازدید از بیمارستان ولایت مشهد به مناسبت سالروز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر، گفت: از طریق مدیریت شهری و با کمک خیران حوزه سلامت پیگیر ساخت بیمارستانی هستیم که تمام خدمات بهداشتی و درمانی در همه زمینه ها را به بانوان ارائه دهد و علاوه بر آن محیط مناسبی برای همراهان و اعضای خانواده آنان فراهم کند.

عضو هیات رئیسه شورای شهر مشهد با اشاره به اهمیت گردشگری سلامت گفت: با توجه به حضور سالانه ۳۰ میلیون زائر و مسافر در مشهد که بخش قابل توجهی از آن زائر خارجی هستند، باید ارتباط مناسبی بین بخش درمان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مراکز درمانی کشورهای نزدیک و همسایه برقرار شود که در این زمینه قدم هایی برداشته شده است.

سلیمی با اشاره به سفر اخیر استاندار ختلان تاجیکستان و سفر وزیر بهداشت این کشور به مشهد، اظهار داشت: در جریان این سفرها و گفتگوهای انجام شده به موضوع توسعه روابط در زمینه گردشگری سلامت پرداخته شد.

رییس بیمارستان ولایت مشهد هم گفت: سالانه بیماران زیادی از کشورهای همجوار از جمله، ترکمنستان، تاجیکستان،  عراق و افغانستان در این بیمارستان بستری می شوند.

دکتر کامیار تصریح کرد: سطح پزشکی و درمانی مراکز درمانی مشهد و ایران قابل مقایسه با کشورهای همسایه نیست و در صورت معرفی درست امکانات بیمارستانی و درمانی و زمینه سازی برای جذب گردشگران سلامت، می توان سالانه میزبان دهها هزار بیمار از این کشورها بود.

بیمارستان ولایت مشهد از جمله بیمارستان های تازه تاسیس این کلانشهر است که عمدتا در زمینه خدمت رسانی به بیماران نیازمند جراحی عروق، حوادث جاده ای و تروما و حوادث ناشی از کار خدمت رسانی می کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.