سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری ۳۰۰ برنامه فرهنگی و بصیرتی در استان یزد

مسئول کانون جوانان رضوی یزد گفت: استفاده از تمامی ظرفیت‌های مردمی، فرهنگی و هنری استان از اهداف اصلی و اقدامات ضروری برای ترویج فرهنگ رضوی است.

حجت الاسلام مهدی مهدوی‌نژاد مسئول کانون جوانان رضوی یزد گفت: برنامه‌های مردمی دهه کرامت از میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) تا میلاد حضرت امام رضا (ع) و با حضور ۱۵ نفر از خدام امام رضا (ع) در یزد برگزار می‌شود.

او،  این برنامه‌ها را شامل برگزاری جشن‌های متعدد زیرسایه خورشید در مکان‌های مختلف، برنامه‌های فرهنگی با موضوع جمعیت و جوانی جمعیت و فرزندآوری و دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان برشمرد.

حجت الاسلام  مهدوی‌نژاد تصریح کرد: آیین اصلی این دهه با جشن بزرگ زیرسایه خورشید در مرکز استان در روز ۱۱ خردادماه بعد از نماز مغرب و عشا در آستان مقدس امامزاده سیدجعفر محمد (ع) با حضور آحاد مردم، همراه با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و معنوی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مهدوی نژاد بیان کرد: در اجرای برنامه‌های مردمی زیرسایه خورشید در شهرستان یزد ۷۵۰ نفر و در ۱۱ شهرستان دیگر استان ۲۰۰ نفر که اکثر آن‌ها را جوانان و نوجوانان تشکیل می‌دهد، به صورت افتخاری و داوطلبانه همکاری دارند.

وی بیان کرد: رویکرد اصلی در برنامه‌های امسال جذب دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها است که در این خصوص برنامه‌هایی متناسب با این گروه‌های سنی پیش بینی شده و با مشارکت خانواده‌ها شاهد هرچه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن جشن‌های زیرسایه خورشید خواهیم بود.

مسئول کانون جوانان رضوی یزد بیان کرد: روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه جاری خدام حرم امام رضا (ع) وارد استان یزد می‌شوند و با حضور آن‌ها برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و تبیینی شروع می‌شود.

به گفته مهدوی نژاد استفاده از تمامی ظرفیت‌های مردمی، فرهنگی و هنری استان یزد از اهداف اصلی و اقدامات ضروری برای ترویج فرهنگ رضوی است و جشنواره بین‌المللی زیرسایه خورشید امسال با شعار «جمعمان جمع است زیرپرچممان» برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.