سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۱۷۰ میلیارد ریال تسهیلات از سوی صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه زنبورداری گفت: صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری ۱۷۰ میلیارد ریال تسهیلات در سال مالی گذشته به زنبورداران پرداخت کرد.

آقای امیرمعین مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه زنبورداری کشور گفت: این صندق در حوزه تامین نهاده و خرید محصول زنبور عسل تحت برند ملی نیز فعالیت می‌کند.

او افزود: ما در سال گذشته عاملیت توزیع و نظارت بر ۳ هزار تن نهاده شکری را که از سوی معاونت امور تولیدات دامی به زنبورداران تعلق گرفت، بر عهده داشتیم.

معین ادامه داد: این صندوق همچنین نزدیک به ۵۰۸ تن شکر را در سال ۱۴۰۱ خریداری و به صورت تسهیلات ۱۰ ماهه میان زنبورداران توزیع کرد.

او آخرین سرمایه ثبتی صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور را ۲۷۱ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: بیشترین خدماتی که به زنبورداران سراسر کشور ارایه می‌دهیم در قالب تسهیلات سرمایه در گردش با کارمزد ۴ درصد است.

او افزایش سرمایه را از مهمترین چالش این صندوق دانست و گفت: از طریق وزارت جهاد کشاورزی و دفتر معاون اول رییس جمهوری، پی‌گیر جذب سرمایه دولت در صندوق هستیم تا در کنار آن، سرمایه بخش خصوصی نیز افزایش یابد.

معین گفت: سرمایه صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور حداقل باید به ۶۰۰ میلیارد ریال افزایش یابد و اگر به تدریج به این عدد هم برسیم، اتفاق مثبتی برای کمک به فعالیت‌های توسعه‌ای صندوق خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.