سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز برنامه‌های دهه کرامت در کرمانشاه با جشن روز دختر

سرپرست فرمانداری کرمانشاه گفت : برنامه‌های دهه کرامت در کرمانشاه با جشن روز دختر آغاز می‌شود.

محمدرضا آمویی سرپرست فرمانداری کرمانشاه در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت که در محل فرمانداری کرمانشاه برگزار شد،گفت : ملت ایران افتخار می‌کند که زیر پرچم و سلطنت امام رضا (ع) زندگی می‌کند و خیمه حضور حضرت بر سر همه مردم وجود دارد.

وی با اشاره به ولادت حضرت معصومه (س)، حضرت شاهچراغ (ع) و علی بن موسی‌الرضا (ع) در دهه کرامت، افزود: نامگذاری این ایام به عنوان دهه کرامت ابتکار عمل بسیار خوبی در کشور بود و برنامه‌های این ایام سبب مسرت مردم می‌شود.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه حضور خدام رضوی در کشور شور را در دل مردم ایجاد می‌کند، گفت: حضور خدام در بسیاری از فضا‌ها با استقبال جانانه مردم مواجه می‌شود، به همین دلیل هیئت‌های مذهبی و ادارات تلاش می‌کنند این خادمان در نقاط مختلف حضور داشته باشند.

آمویی با اشاره به اینکه حضور خدام رضوی و استقبال مردم از پرچم رضوی تأثیراتی را به دنبال دارد که تا مدت‌ها باقی می‌ماند، تصریح کرد: به همین دلیل هر کدام از ما باید وظیفه و سهم خود را در اجرای برنامه‌ها به خوبی انجام دهیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌هایی توسط ستاد دهه کرامت تدارک دیده شده است، عنوان کرد: حجم زیادی از برنامه‌ها در حوزه شهرستان کرمانشاه است که یکی از آن‌ها برگزاری جشن بزرگ روز دختر در روز ۳۱ اردیبهشت ماه است که باید به صورت خاص برای آن برنامه‌ریزی کرد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به مشخص شدن وظایف دستگاه‌های مختلف برای برگزاری هر چه بهتر روز دختر، گفت: باید با نگاه ایجاد شور معنوی بین مردم به برنامه‌های دهه کرامت نگاه کنیم و در این مسیر گام برداریم .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.