سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تایوان با شبیه سازی به جنگ چین می‌رود

ارتش تایوان هفته آینده شبیه سازی نیرو‌های دشمن برای رویارویی با چین را به طور همزمان در سه ساحل در منطقه یلان برگزار خواهد کرد.

کارشناسان می‌گویند تعداد محدودی از سواحل اطراف تایوان را به عنوان «سواحل قرمز» شناسایی کردند که تهاجم نیرو‌های چینی در آن‌ها آسان‌تر است. 

به گزارش لیبرتی تایمز، این فهرست شامل سه ساحل در نزدیکی منطقه توچنگ، ووجی و ژوان‌گیوان است که برای رزمایش‌های هفته آینده انتخاب شده‌اند.

وزارت دفاع ملی تایوان قرار است این رزمایش شبیه سازی شده را تا ۲۵ ماه مه را برای تمرین همزمان نیرو‌های دریایی و تفنگداران دریایی که خود را مهاجم معرفی می‌کردند، درنظر گرفته است که قرار است واحد‌های ارتش تمام تلاش خود را برای دفع آن‌ها انجام دهند. هدف از این رزمایش کشف نقاط ضعف در طرح‌های دفاعی و یافتن راهی برای جبران آن است.

گفته می‌شود در صورت نیاز، ارتش نیرو‌های بیشتری را برای کمک به دفع حملات شبیه سازی شده به سواحل می‌فرستد. این رزمایش همچنین احتمالا نشان می‌دهد که چگونه واحد‌های مختلف می‌توانند اقدامات خود را در شرایط جنگی هماهنگ کنند. گفته می‌شود این رزمایش زیر نظر آمریکا برگزار خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
reza
۰۹:۴۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
امریکا به نمایندگی از ابلیس نقشه کشتار عمومی بشریت را ترسیم کرده اروپا را زیر تیغ روسیه می برد و تایوان و اسیای شرقی را زیر تیغ چین و این جنگ بزرگ شروع شود روزانه چندمیلیون کشته خواهد شد