سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسطیح ۴۳۰ کیلومتر از حریم راه‌های شهرستان خلخال

رئیس اداره راهداری شهرستان خلخال گفت:۴۳۰ کیلومتر از حریم راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان در یک ماهه گذشته تسطیح شده است.

معروف خسروی در بازدید از راه‌های روستایی این شهرستان گفت: در مدت یاد شده ۲۲۵ کیلومتر از راه‌های شنی شهرستان خلخال در محور‌های اصلی و روستایی تسطیح و رگلاز شده است.

او افزود: در این مدت ۱۹۰ کیلومتر از کانال‌های طرفین راه در محور‌های اصلی و روستایی بازسازی و اصلاح شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان خلخال با اشاره به اینکه ۱۵۰ متر مربع از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان خلخال در یک ماهه گذشته توسط راهداران لکه گیری و رفع چاله شده تصریح کرد: در مدت یاد شده ۹ هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری و اصلاح پیچ‌ها در محور‌های اصلی فرعی و روستایی این شهرستان انجام شده است.

خسروی انجام ۳ هزار و۷۰۰ متر مکعب عملیات ریزش برداری را در محور‌های اصلی، فرعی وروستایی شهرستان خلخال یادآور شدو اظهار کرد:از این میزان ۸ هزار متر مکعب ریزش برداری درراه‌های اصلی وفرعی وهزار متر مکعب نیز در راه‌های روستایی انجام شده است.

او در یک ماهه گذشته از لایروبی و تنقیه ۵۵ دستگاه از پل‌ها در شهرستان خلخال خبرداد و خاطرنشان شد: در این مدت راهداران ۲ دستگاه از ابنیه فنی و پل را نگهداری و تعمیر کرده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان خلخال با بیان اینکه در یک ماهه گذشته راهداران هزار و ۶۰۰ کیلومتر باند برفروبی در محور‌های مواصلاتی شهرستان خلخال انجام داده اند ادامه داد: بعد از بارش‌های بهاری راهداران با استفاده از ۱۵۰ تن نمک پاشی نسبت به بازگشایی محور‌ها اقدام کرده اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.