سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم صیانت از هنر خوشنویسی بعنوان سرمایه ملی ارزشمند 

رئیس انجمن خوشنویسان استان قزوین گفت: هنر خوشنویسی بعنوان میراث فرهنگی ناملموس و یک سرمایه ارزشمند ملی باید مورد توجه و صیانت قرار گیرد.

سید حیدر موسوی رئیس انجمن خوشنویسان استان قزوین در آیین ملی  نکوداشت پاسداری  از میراث فرهنگی ناملموس خوشنویسی و میراث مکتوب اظهارداشت: پاسداری از میراث فرهنگی ناملموس خوشنویسی از اتفاقات خوبی است که در همه دوران‌ها مورد توجه قرار گرفته و توانستیم به دستاورد‌های خوبی برسیم.  

وی بیان کرد: خوشنویسی یک هنر ارزشمند و یک سرمایه ملی است که پاسداشت آن بسیار اهمیت دارد و باید با برگزاری مناسبت‌ها مورد توجه جدی قرار گیرد.  

موسوی تصریح کرد: از مسئولان فرهنگی استان سپاسگزاریم که با همکاری میراث فرهنگی و ارشاد و حوزه هنری رویداد‌های موثری برگزار کرده اند.  

رئیس انجمن خوشنویسان استان قزوین یادآورشد: در دو دهه اخیر موضوع موزه و آثار تاریخی مورد توجه قرار گرفته و مردم زیادی به شهر‌های تاریخی قزوین سفر می‌کنند و فرهنگ توجه به آثار تاریخی جای خود را باز کرده است که جای خوشحالی دارد.  

وی گفت: هنر خوشنویسی قزوین پر رنگ شده و هنرمندان کارنامه درخشانی دارند و کارمان را بخوبی انجام داده ایم و از حمایت مسئولان سپاسگزاریم.  

موسوی تصریح کرد. تلاش می‌کنیم دو سالانه خوشنویسی و نشست‌های تخصصی را به صورت مستمر برگزار کنیم و از مسئولان درخواست می‌کنیم یک فضای شایسته‌ای در اختیار خوشنویسان قرار گیرد تا بتوانیم برنامه‌های خود را پیاده کنیم.  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.