سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امکان بروزرسانی مدارک در جشنواره تعاونی‌های برتر فراهم شد

فرآیند بروزرسانی مدارک و بارگذاری در سامانه هوشمند برای شرکت در هجدهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر در خراسان جنوبی آغاز شد.

اشرفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: فرآیند بروزرسانی مدارک و مستندات و بارگذاری آن‌ها در سامانه هوشمند بخش تعاون برای شرکت در هجدهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر آغاز شد.

او افزود: به منظور ترویج و توسعه فرهنگ تعاون و شناسایی تعاونی‌های موفق و برتر در سطوح استانی و برای معرفی الگو‌های برتر تعاونی به مخاطبین بخش تعاونی و فراهم کردن زمینه‌ای برای تشویق تعاونی‌ها به تلاش برای بهبود و ارتقای حوزه‌ها و گرایش‌های مختلف کسب و کار هجدهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر در سال مهار تورم، رشد تولید برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


اشرفی با بیان اینکه رعایت الزامات شرایط اولیه برای امکان ورود تعاونی به فضای رقابت تعاونی برتر است، عنوان کرد:  تعاونی‌ها باید نسبت به بروز رسانی مدارک و مستندات و بارگذاری آن‌ها در سامانه هوشمند بخش تعاون شامل مجامع، صورت‌های مالی نسخه کامل، صورت‌های مالی همراه با یادداشت‌های توضیحی، شاغلین، برند، صادرات و ... تا ۱۹ خرداد اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی ادامه داد: مراسم تجلیل و تکریم تعاونی‌های برتر استانی با معرفی تعاونی‌های برتر ملی با حضور مقامات کشوری در هفته تعاون (۷ تا ۱۳ شهریور)  برگزار خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.