سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف محموله های قاچاق در کرمانشاه

فرمانده انتظامی ثلاث باباجانی از توقیف ۲ محوله قاچاق طی عملیات‌های جداگانه در این شهرستان خبر داد و گفت : ماموران ایست و بازرسی شهید علیزاده در حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ دستگاه خودرو وانت آریسان و نیسان مشکوک که جهت بازرسی متوقف شدند.

شهرام کسانی فرمانده انتظامی ثلاث باباجانی گفت : در بازرسی صورت گرفته هشت حلقه لاستیک خارجی قاچاق و سه تن چوب جنگلی به ارزش ۵۵۰ میلیون ریال کشف شد.

کسانی خاطر نشان کرد: در این راستا پرونده قضایی تشکیل و جهت صدور احکام لازم به مراجع قضایی ارسال شد

کشف ۷ میلیارد ریال قاچاق کالا در کنگاور

فرمانده انتظامی کنگاور از کشف محموله قاچاق شامل لوازم خانگی و عینک خارجی به ارزش هفت میلیارد ریال در شهرستان کنگاور خبر داد و گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل وسایل نقلیه به سه دستگاه خودرو که با فاصله مشخصی از یکدیگر در حال تردد بودند، مشکوک و جهت بازرسی آن‌ها را متوقف کردند.

حیدر حق جویان اظهار داشت: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو‌های توقیفی ۱۲ دستگاه انواع لوازم خانگی شامل گاز فر، جارو برقی و چای ساز، ۴۶۰ عدد عینک خارجی و چهار هزار و ۳۲۰ عدد قاشق و چنگال کشف شد.

فرمانده انتظامی کنگاور با بیان اینکه ارزش محموله قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان به هفت میلیارد ریال می‌رسد، از دستگیری سه نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی خبر داد.

کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گیلانغرب

فرمانده انتظامی گیلانغرب از کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران پلیس آگاهی گیلانغرب حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

منصور محمدی اظهار داشت: در بازرسی صورت گرفته یک هزار و ۲۰۰ لیتربنزین و ۸۰۰لیتر گازویل قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال کشف شد.

وی از دستگیری ۲ نفر متهم و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.