سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۵ سارق به عنف تلفن همراه و کشف ۱۰ فقره سرقت در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری ۵ سارق به عنف تلفن همراه در عملیات ضربتی ماموران پلیس آگاهی استان خبر داد.

 سردار  دوستعلی جلیلیان  فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری ۵ سارق به عنف تلفن همراه در عملیات ضربتی ماموران پلیس آگاهی استان خبر داد و گفت: سارقان در تحقیقات پلیس به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند. 

 سردار " دوستعلی جلیلیان  گفت: در راستای ارتقاء امنیت عمومی و در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف گوشی تلفن همراه در شهرستان زاهدان، موضوع دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی صورت گرفته از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی استان، سرانجام ۵ سارق حرفه‌ای در این زمینه شناسایی و طی چند عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سردار جلیلیان تصریح کرد: متهمان در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۴ فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه، یک فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت، دو فقره سرقت به عنف منزل، یک فقره سرقت به عنف مغازه و دو فقره سرقت به عنف خودرو، اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۷ دستگاه تلفن همراه مسروقه، مقادیری وجه نقد به همراه تعدادی چاقو، قمه، اسپری فلفل و شوکر کشف شد.

برچسب ها: دستگیری ، سارقان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.