سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صحبت‌های رئیس جمهور در رابطه با حوادث جمعه زاهدان حکیمانه بود

مولوی معتمد منطقه رسالت زاهدان گفت: صحبت‌های رئیس جمهور در جمع علمای جنوب سیستان بلوچستان در رابطه با حوادث جمعه زاهدان حکیمانه و قابل تقدیر بود و آن را به فال نیک گرفته و از آن استقبال می‌کنیم.

مولوی یوسف گرگیچ  گفت: درست است که سفر رئیس جمهور به چابهار بود، اما در اصل به سیستان و بلوچستان آمدند و در این سفر همه استان از زاهدان تا منطقه سیستان و منطقه بلوچستان را مورد خطاب قرار دادند.

وی بیان کرد: رئیس جمهور در سفر به چابهار در رابطه با تمام مسائل سیستان و بلوچستان که از مهمترین دغدغه‌های مردم و علما و بزرگان طوایف بود اظهار نظر کردند.

مولوی و معتمد منطقه رسالت زاهدان گفت: حادثه هشتم مهر زاهدان یک حادثه ناگوار بود و در این بین دشمنان نفوذ کردند تا وحدت بین شیعه و سنی را از بین ببرند.

وی ادامه داد: درخواست علما این است که شفاف سازی در مورد حوادث هشتم مهر انجام شود و حتی مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی هم در روز‌های نخست خواستار شفاف سازی در این مورد بودند.

مولوی گرگیچ اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب با ارسال نماینده به زاهدان مهر تاییدی بر مظلومیت شهدای زاهدان زدند و ایشان خواستار پیگیری ابعاد ماجرا و حتی برخورد با متخلفان در این قضایا شدند.

وی تصریح کرد: حضور حجت‌الاسلام محمد جواد علی اکبری در زاهدان و بیان دیدگاه رهبر معظم انقلاب در رابطه با اینکه شهدای زاهدان همچون شهدای دفاع مقدس و شهدای وطن عزیز و گرامی هستند باعث تسلی خاطر علما و خانواده این شهدا شد.

مولوی و معتمد منطقه رسالت زاهدان گفت: صحبت‌های رهبر معظم انقلاب در مورد شهدای هشتم مهر زاهدان سبب تسلی خاطر خانواده شهدا و سایر علما و بزرگان اهل سنت شد.

وی بیان کرد: خواسته علما و بزرگان طوایف در سیستان و بلوچستان از مسوولان این بود که از خانواده شهدای زاهدان دلجویی شود و صحبت‌های رئیس جمهور در این رابطه را به فال نیک می‌گیرم و خواستار حضور ایشان در جمع خانواده این شهدا هستیم که ایشان این قول را نیز دادند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.