سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئولان به حل چالش‌های اقتصادی در کشور بیشتر توجه کنند

امام جمعه موقت اصفهان گفت: مسئولان به حل چالش‌های اقتصادی در کشور بیش از گذشته توجه داشته باشند.

امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به میلاد حضرت معصومه و روز دخترگفت:حضرت معصومه (س) الگوی همه پیروان مکتب اسلام است.

حجت‌الاسلام سیداحمد محمودی با بیان اینکه امنیت و بهداشت روانی جامعه دینی در ارتباط با گناه و معصیت و فحشاء و منکر از جایگاه بالایی برخوردار است، افزود: یکی از ترفند‌های دشمنان در ابتدای پیشرفت جغرافیایی اسلام، آلوده کردن جامعه مسلمان به گناه و معصیت و خوشگذرانی بود و اکنون نیز این ترفند دارد دنبال می‌شود.

او با اشاره به تولید ناوشکن جدید ایرانی گفت: ناوشکن دنا حدود هزاران کیلومتر در آب‌های دنیا تردد می‌کند که کاملاً بومی و ایرانی است؛ این در حالی است که در گذشته باور بر این بود که تولید چنین تجهیزاتی تنها توسط کشور‌های ابرقدرت ممکن است، اما ایران اسلامی توانست در این آب‌های با عظمت پرچم جمهوری اسلامی را به اهتزاز درآورد.

حجت‌الاسلام محمودی با تاکید بر اینکه ناوشکن دنا پیام‌های راهبردی را به دشمنان ارسال کرده است، افزود: این ناوشکن به دشمن فهماند که ما در قدم‌های خود استوار هستیم و از مواضع خود یک قدم عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور و لزوم توجه مسئولان به این چالش جدی گفت: امید است مشکلات اقتصادی برطرف شود، اما طبق گفته‌های مقام معظم رهبری، مقاومت هزینه دارد و باید بتوانیم با این مقاومت از این گردنه‌ها عبور کنیم.

او بااشاره به آزادسازی خرمشهر افزود: این ایام در تاریخ انقلاب از جایگاه ارزشمندی برخوردار است، ضروری است که با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین اتفاقات این روز‌ها و دفاع مقدس را برجسته‌تر نشان دهیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.